kärlek.

Ni säger till mig att jag inte vill ha äkta kärlek, att jag är en player som byter kille varje vecka..
Tror ni inte att det finns en anledning för det? Varför ska jag ha samma kille när kärlek ändå inte finns.
Ja exakt, jag sa det. KÄRLEK FINNS INTE! Så är det bara.. Tror ni inte att jag letade efter kärlek förut?
Tror ni inte att jag vill ha den där som får en att känna sig som en ängel igen?
Tror ni inte att jag vill ha någon som kan ta hand om en, och någon att ta hand om igen?
Tror ni inte att jag vill ha någon att krama om, någon som kan kolla en i ögonen och få en att känna sig som den enda igen?
Och tror ni inte att jag vet hur det känns när man ser den där personen man känner att man dö för utan tvekan?
Tror ni inte att jag vet hur det känns när man tror att man ska leva resten av livet med den där personen?
Tror ni inte att jag vet hur det känns när man känner sig ensam i hela världen tillsammans med den där som kan rädda en från en dålig dag med bara en blick?
Tror ni inte att jag vet hur det känns när man är det ni kallar kär..
Jo, men jag vet också hur det känns att bli sviken.
Jag vet hur det känns att bli sårad,
Jag vet hur det känns att bli lämnad av den personen man trodde alltid skulle vara vid ens sida.
Jag vet hur det känns att känna att man inte orkar leva mer på grund av en viss person..
Så svara mig på frågan, vad är kärlek?
Om man hittade den personen man ville leva sitt liv med, och blev sviken av den personen..
Vad ska man då göra? Hitta en ny sådan eller?
Ni som säger att kärlek finns, svara på den frågan..
Tro inte att jag har hört er, jag har hört alla som säger akar sluta playa, sluta byt kille hela tiden..
Jag kan försöka, jag kan sluta playa, jag kan sluta.. Men jag kan inte tro på er när ni säger att äkta kärlek finns.
Jag kan inte öppna mig för en kille, jag kan inte öppna mitt hjärta igen. det är stängt redan och tre ord som "Jag älskar dig" kan inte ändra på det.
Kan inte tro på ord, bara upplevelser.. Och det här är vad jag har upplevt, tyvärr.


/Akar "kuurdiie" Kadiri


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag håller med, sårad alltför många gånger. Kärlek finns inte. tyvärr.

2007-08-24 @ 20:31:48
URL: http://juicyfines.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är kille då och har aldrig sagt jag älskar dig till en tjej för att jag är en som vill visa vad älskar är och akar du kan gärna fråga mig vem det är som skriver du känner mit enormt lite tror jag men jag tror att 08 killar bara vill såra vackra tjejer för att få nån FUCKING ¨Status¨ Orka Status skiit i status va en man fan!! btw är från örebro nu tror jag du vet vem jag är <3!!

2007-09-09 @ 22:05:22
Postat av: Akar

känner ingen från örebro förutom småkusinerna? haha vem e du?

2007-09-11 @ 19:41:49
Postat av: Sivan

aki paki!! degrim på riktigt asså, jag vet du skrev det här för länge sen men ändå. Kände bara att jag måste skriva nåt så du vet att jag läste detta och att det berörde mig fett mkt. Var ett tag sen jag kände så här.

2009-08-12 @ 01:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0