flipp.

Folk kan vara riktigt patetiska ibland!
Jag undrar verkligen hur svårt det kan vara att vara sig själv?
Jag menar, jag har absolut ingenting i mot att folk tar åt sig av mina texter, tycker dom är bra och försöker framföra sina åsikter på samma sätt som jag gör..
Blir bara otroligt glad utav att folk kan känna att det jag gör har en betydelse och att dom vill göra samma sak.
Men när man framför mina åsikter? Då är det helt enkelt patetiskt!
Åsikter är något man har när man tycker något om ett visst ämne, det är inte något man tar från andra och bestämmer sig göra till sin egna.
Eller det var i alla fall det jag trodde, men jag kanske hade fel?
Så snälla, SNÄLLA. Säg inte till mig hur bra du tycker mina texter är, och hur duktig jag är om du sedan ska ta mina texter och skriva ditt egna namn på.
Blir bara allmänt irriterad ärligt talat. Men det finns dock andra som framför sina egna åsikter och ber mig om hjälp om HUR man kan gå till väga, på vilket sätt man kan göra, och sånt blir jag bara glad av och uppskattar otroligt.
Aja, wannabes där ute. Skjut er själva :) haha nejdå..

/ En riktigt irriterad Akar "kuurdiie" Kadiri - 26/09-07

Kommentarer
Postat av: Aram (Aramasur)

ASSSÅÅÅÅ SÅÅ SKÖÖN DU E fortsätt sådär du e bäst;P

2007-10-15 @ 20:05:58
URL: http://aramasur.blogg.se
Postat av: SABRINA !!!

så ääägd !

2007-12-23 @ 01:12:20
Postat av: angelica

haha såååå sant !

2008-03-12 @ 20:45:28
Postat av: angelica

haha såååå sant !

2008-03-12 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0