bitch

London damn cheeeep ass prices. AJ LAAAJK =D
Men damn det kanns som kurdistan har, mina slaktingar ater upp mig. Piercing hit, smink dit, stora orhangen hit. De knas. Men tvo veckor de vart de, det kan ja sto ut med for dom har priserna. Klader, vaskor, parfymer vad du vill ar half off from the prices in sweden! utan overdrift. de chiiiill. Ja vene ens va ja ska skriva im just rambling on, kajsa tvingar mig skriva. hon ville ja skulle lagga en liten shoutout so im gonna holla out to kajsahoooe! =D
du for ingen adidas troja. sug min balle.

MEEERRYY SHITMAS AND A CRAPPY NEW YEAR HOES!

Kurdi comin straigh out of London

Kommentarer
Postat av: kaaysa

aaaw, you're just a meanmean hooe, hooe!

but u gotta love it ;D<3

2008-12-24 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0