Celibat by choice?

Läste nyss i aftonbladet om 105åriga clara som fortfarande är oskuld (!?) Klar värderingfråga skulle jag säga, vill man gå igenom hela sitt liv utan att få uppleva att ha sex med någon, utan att veta vad det är man missar? Det är väl viktigare för vissa än vad det är för andra antar jag, och vissa kanske bara som clara inte har något intresse i sex. Men haha, det låter lite som att vara på "den säkra sidan" att inte ens pröva bara för att de verkade lite krångligt hahaha. Inte för att jag tycker att man bör stressa in i något man inte är redo för, allt i sin rätta tid!

men våga ta en chans, det är vad jag tycker. - Innan du firar din 105års dag som oskuld.


Kommentarer
Postat av: Caami

haha aah 105 o oskuld undra vem hon sparar sig för ;)

gina jalla de e rea! :D

2008-12-07 @ 23:01:55
URL: http://caamila.blogg.se/
Postat av: kaysa

hahah snacka om misslyckat o m hon väntat på den "rätte" haha

2008-12-08 @ 13:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0