London baby

I knoooow, keff uppdatering på sistonde. Me so sorry, men har haft mycket stress blandat med sköna kvällar, har helt enkelt inte haft tid. Ja, lovets början tycker jag firades rätt bra igår? Innan polisen kom och förstörde, as usuall. Om tre dagar bär det iväg till London, ska träffa min älskade barndomsvän Dashne som lämnade oss här i Sverige för några år sen, och ska även träffa släkten. Bästis Aran åker till London samma dag och ungefär samma tid men tråkigt nog sitter vi ej på samma flyg, so sad. Hade tänkt plugga lite också på lovet men nu är ju det uteslutet. Ska plugga ikväll och dagarna innan vi åker.

Ha de så kul när ni ruttnar här i Sverige, jag firar min nyår in London baby ;D
Ska försöka droppa in med ett inlägg någon gång innan vi åker och när jag är där borta!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Isabella

fin blogg :)

2008-12-22 @ 16:14:05
URL: http://bellih.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0