my brother makes sounds like a lion

i'm a lion... rawr? yes.. that's the question wich i pounder upon.. .. upon.. pon pon.. this could go on for days.
ANYHOE (w), and yes i mean you sister!

In other news, barack obama for president!
haha im just kidding, i know the other guy won..

HIHIHIHIHIH OR NAAAT, jag är på skojigt humör idag.

Förstår inte ens varför jag är såhär, är egentligen otroligt utmattad. Har ett historia arbete som ska in nästa vecka som jag knappt haft uppmärksamhet på när vi gått igenom på lektion, ingen aning varför. sedan fick vi ett nytt arbete på engelskan som går ut på att vi ska kolla på en film och analysera den, det kommer nog gå bra. Vi kollade på freedom writers också på engelskan, gud jag kan inte ens räkna hur många gånger jag har sett den. Helt otrolig film, så himla rörande. Verkligen ett MÅSTE att se för er som inte gjort det! Filmen jag valt att analysera är P.S I love you som kommit att bli en av min favorit filmer, tror jag grät minst 20 gånger under filmens gång.

För er som inte såg har jag en ny länk, Adnans blogg. De som känner mig vet väl vem Adnan är, haha. Kolla in den, smart kille de där. The love of my life for those who don't know ;)



Kommentarer
Postat av: Daniella

khoshem de wey khoshwistakam <3

2008-12-09 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0