this is so not right.

Man ska inte behöva slösa sin helg på allt plugga, det är inte rätt! Vardagarna går ut på att vara i skolan och man är hemma 5, efter man har ätit middag är man alldeles för trött för att plugga mer eftersom att man vaknat sex man har redan pluggat hela dagen i skolan.. Så när helgen kommer så har man högar med böcker som ska läsas och arbeten upp till öronen som ska skrivas. Jag skulle på en kurdisk fest i Solna idag, men neeeeej nu måste jag sitta hemma och plugga så jag inte får IG i historia. JA, SÅ LÅGT HAR JAG SJUNKIT! Hade mvg i nian, och nu har jag nog fått skolans sämsta lärare som är typ senil, så hänga med orkar man inte ens göra på lektionerna.
Aja, till lite gladare nyheter så övningskörde jag idag igen, för tredje gången. Och vi åkte ut på motorvägen :O Kändes lite tidigt, men pappa sa att jag var redo. Det gick bra faktiskt, blir bara lite stressad i rondellerna..

Imorgon åker min tvilling iväg till Libanon, kommer saaaakna dig så så så mycket! Och när du kommer tillbaka har vi en födelsedag som ska firas, och du ska välja tre låtar jag ska sjunga för dig. Ha det såååå kul bebis, and don't forget akke loves dakke!


Kommentarer
Postat av: Daniella

omg vem är fulingarna? HAHAHAHAHHAHAHA

jag kommer verkligen sakna dig sötnos, ta hand om dig

älskar dig och dina fula miner! <3



mina 3 låtar är en claude kelly låt, spelar ingen roll vilken. sen nothing at all för att den påminner mig alltid om dig, den sista SURPRISE ME! :D



ta hand om dig och Mr A! vill bara höra fina saker när jag kmr tillbaka <3

2008-12-13 @ 23:58:13
Postat av: Anonym

heter du hadji i efternamn?

2008-12-14 @ 01:30:42
Postat av: Jenny

HAHAHAHAH, ah bita på läpparna lite sådära =P hahah ja hade gaaaaaaaalet tråkit haha

<3

2008-12-14 @ 02:13:48
URL: http://jennyvuong.blogg.se/
Postat av: Akar

Sv: Nej jag heter Kadiri Rad i efternamn

2008-12-14 @ 14:34:59
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Ala Kadiri Rad

aså så gulliga tjockisar:D

2008-12-14 @ 17:01:07
URL: http://tjockisboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0