30/7-06

Två år sedan idag, exakt två år.. När jag läser igenom min blogg märker jag att majoriteten av mina inlägg handlar om just det här som startade för två år sedan. En sådan stor del av mitt liv har baserats på just dig.. Du stal två år av mitt liv som jag egentligen kunde ha spenderat på mycket bättre saker än att sitta och slösa min tid, min kärlek, mina känslor och mina tankar på dig. Inom de har två åren har du sugit upp all min ork för att fortsätta, jag känner mig helt lost.. Helt jävla borta och jag känner mig helt lam i kroppen. Vill bara falla ihop och gömma mig i ett stort svart hål så att alla tillslut skulle glömma mig och glömma hela min existens. Kan du förstå själv då vad du gjort med mig? Ingen förstår.. Ingen kan förstå känslan.  Egentligen vill jag bara gå vidare nu på riktigt och glömma det som varit men så mycket runt omkring mig påminner om dig. Jag kommer aldrig kunna riktigt gå vidare, men gud vet att jag kommer försöka.

Var tvungen att skriva det här innan jag försöker komma igenom den här dagen så snabbt som möjligt.. Jag vet att du läser det här just nu, jag vet att du aldrig kommer släppa taget helt. Hoppas du vet att jag HATAR dig. Kan inte sluta säga det för det är mer sant än något annat, jag hatar dig av hela mitt hjärta och från djupet av min själ så hatar jag dig så otroligt mycket.

Ska försöka somna om nu, peace and love to you all.
And i just want to remind you to not make the same mistake i made, don't ever trust "LOVE".



/Akar "kuurdiie" Kadiri - 30/7-08


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem pratar du om? :(

2008-07-31 @ 20:19:57
Postat av: Akar

när jag vet vem du är kanske jag svarar på den frågan.

2008-08-01 @ 22:57:05
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hata aldrig den du en gång har älskat.

2008-08-02 @ 02:25:14
Postat av: Akar

You should know the situation before you talk.

2008-08-04 @ 15:30:12
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför sa du det på engelska?

2008-08-10 @ 03:51:42
Postat av: Akar

För att jag kände för det, varför frågar du så mycket?

2008-08-10 @ 19:48:34
Postat av: Anonym

haha

2008-08-11 @ 00:02:27
Postat av: ..

nej jag kanske inte vet vad vad som har hänt men det är ändå fel att hata en person som man en gång i tiden har älskat eller? han har betytt något för dig och hur mkt du än '' hatar '' honom så kmr han alltid betyda något för dig innerst inne.

2008-08-12 @ 23:52:19
Postat av: Anonym

haha tro mig jag vet exakt hur det är, hata aldrig nån du har älskat, bullshit! jag va tsms med en kille i 6 månader, vi tog en paus, det va inte ens slut mellan oss efter två dagar hade han sex med en annan tjej, man kan bara inte fortsätta älska en person som har gjort så mot en, självklart jag har älskat honom en gång i tiden med det va då och inte nu, jag förlåt honom och försökte komma vidare, vi blev tillsammans igen efter en vecka bad han mig om sex, o det tog slut för att jag inte gav ska jag fortsätta att älska honom? :S in my ass, han förtjärnar inte ens mig, o akar jag känner inte dig men jag säger bara va stark för man klarar allt!

2008-08-12 @ 23:59:10
Postat av: Akar

Hur kan du veta att han alltid kommer betyda något innerst inne skojar du med mig elr? Sitter du i mitt hjärta och ser vad jag känner? Nej, det gör du inte. Jag vet inte hur du funkar men jag känner mig själv kan jag säga och jag vet hur jag känner. Är ingen förvirrad människa, är inte någon som behöver hitta mig själv jag vet vart jag har mig själv och jag kan reda ut mina känslor bra nog så att jag kan se att jag HATAR den här personen. Om du älskat någon, och den personen har gjort något mot dig som är helt obeskrivbart, är det omöjligt för dig att hata den då? Nej, det är det inte. Tänk efter lite innan du säger dumma saker herregud.

2008-08-14 @ 18:07:13
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Personen som skrev det där, menade faktiskt inget illa. Grejen är den att personen i fråga vet på ett ungefär hur det känns och ville bara visa sitt medlidande.

2008-09-03 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0