Gamla goa väsby

Herregud vilken håla jag bor i! Folk vet mer saker om en än vad man själv vet och tyvärr är inte ens hälften av de grejerna som de säger sant! Folks mun går verkligen i 180 och de verkar verkligen inte ha lärt sig tänka INNAN de snackar.
Seriöst nu haha, OCH!? Som om det är största grejen ni sitter och snackar som om jag har mördat en människa! Oh mon dieu det är mitt liv förfan jag gör väl vad fuck jag vill? Och det värsta av allt är att de snackar inte bara om det som verkligen HAR hänt utan självklart ska det bli värre och värre när det går från en mun till en annan. En person får reda på en sak om mig och så fort man bara hinner vända ryggen om så vet redan halva väsby om det och det är så JÄVLA patetiskt att man själv har ett sådant dåligt och ointressant liv att man måste börja snacka om andras bara för att få uppmärksamhet. Patetiskt och helt enkelt barnsligt. Snälla människor vi är fan 16 - 17 år och fortfarande har vi inte lärt oss läxor från hur det känns för oss själva när folk snackar bakom ryggen.. Men en sak ska ni veta alla ni där ute som tycker mitt liv är så jävla intressant så ni inte kan sluta snacka om det, jag SKIIIIIIIIIIIIITERI! Förstår ni jag skiter fullständigt i ryktena som går om mig och dom som verkligen bryr sig om mig kommer också skita i det så säg vad fuck ni vill för jag bryr mig verkligen inte ett piss! :) Vet inte vad mer jag ska säga förutom PATETISKT!

/Akar "kuurdiie" Kadiri - 16/7-08

Kommentarer
Postat av: Nora Pariza Zafaranian

EXAKT! Precis vad jag försöker säga till folk! Känner exakt som dig, blir så jävla störd på folk som snackar! Samma sak händer mig!

Keep up the good work!

/Nono P.

2008-07-17 @ 00:34:37
URL: http://nonoparizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0