Inspiration eller?

Hur kan man ha ett sådant kallt hjärta?
Hur kan en människa leva med att han satt en annan individ på sjukhus i tre dagar, nära döden?
Hur kan man leva med sig själv när man vet att man sårat en person så mycket att den aldrig kommer lita på någon igen?
Har du inget hjärta? Finns det ingenting inuti dig som svider när du tänker på allt du gjort?
Kan bara inte förstå..

Alla dessa lögner, alla dessa tårar och detta lidande i så lång tid.. Allt var förgäves.
Hur kunde du? Hur kunde du ljuga så länge och sedan bara skratta åt allt som varit? Hur kan du skratta åt en människas känslor, åt en persons tårar?
Jag kommer nog ALDRIG kunna förstå människohjärnan, men kom igen nu.. Jag trodde vi va människor men helt ärligt så börjar vi ju bete oss som djur. Det kan man i alla fall tro när man ser hur du beter dig. Vet inte vad mer jag ska säga eller fråga förutom, HUR?
How the fuck is this possible? I don't wan't to waste any more of my life asking that question.. Det känns som jag bara inte orkar längre, det känns som om orket har blivit tryckt ur mig och nu är jag tom. Tom på känslor, ord och tårar..

Tillit?
HAH! Fuck that bullshit, helt seriöst ordet tillit finns inte ens i min fucking ordbok längre. Hur ska folk tro jag ska lita på dem när jag fått lögner kastad i mitt ansikte under två års tid? Hur ska jag nu kunna veta att inte just DU ljuger för mig? Hur ska jag kunna veta att vad du än säger bara är lögner? Nej juste, jag vet inte.

Ni har fuckat mig, jag hoppas ni är glada när ni tänker på vad ni har gjort med mig. Ni har fuckat hela mitt liv, hela min själ är upp och ner.. Är ni nöjda nu? Jag litar inte ens på mig själv längre, INGEN! Hur känns det att ni vet vad ni gjort med en tjej som mådde så bra innan, en tjej som alltid hade ett leende på läpparna är nu helt förstörd inombords. Det här är något som kommer vara med mig hela livet, som djupa ärr i mitt hjärta.. Ni har förstört en människas LIV.. Tänk på det nästa gång ni ska gå och lägga er, ett helt liv är ni ansvariga för att ha fuckat upp totalt.. Inte för att jag ens tror att ni bryr er..

Jag blotta min själ för dig..
Allt jag var och allt jag hade rinner rakt ut ur händerna på mig och även om jag kämpar och gråter är det inget som kan stoppa det.
Det är som att den gamla Akar försvinner och jag kan se mig själv försvinna sakta ut i atmosfären, tiden, förståndet, allt bara rinner ut som sand.
Har blivit en ny person, som dag och natt.

Tack för allt, tack för tiden..
Jag hatar dig, jag hatar dig för vad du gjort mig till.
Jag hatar dig för den du gjort mig till idag.
Jag hatar den personen jag har blivit, jag hatar mig själv..


/Akar Kuurdiie Kadiri - 20/6-08

Kommentarer
Postat av: Anonym

im not a lier niether am i lieing

you know who i am coming straight outta norrköping

2008-07-02 @ 22:07:55
Postat av: Didan Mustafa

Akar, hata ALDRIG dig själv.

Du är en underbar person, stark dessutom!

Du klarar dig fint, du ska inte hata dig själv.

För det finns folk som ser upp till dig.

Du är en person som andra ser upp till, och ingen mänsklig varelse ser upp till en dålig person..

2008-07-14 @ 17:01:55
URL: http://djbunny.blogg.se/
Postat av: anonym

hata aldrig dig själv för det är då du börjar inse att du alltid gjort fel, kanske ja inte har rätt men ändå jag har känt samma sak och har ångest för det , jag kände mig som sand i alla ögon men nej det var inte så dem såg mig, började känna att guds krafter bara gjorde allting bättre o bättre så HATA aldrig dig själv, jag knr ju nt ens dig men när jag läser ditt blogg känns det som att du är min ''soulmate'' jag har upplevt allt du har skrivit om, inte bara detta utan med allt menar ja verkligen allt, så du är en kämpe ge aldrig upp hoppet det är hoppet som ska ge upp dig ! Akar du är en underbar o stark så hata aldrig DIG ! HOPPAS du verkligen tar hänsyn till mina ord gumman,<3

2008-07-28 @ 14:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0