new start

Jag tror den största känslan jag har inom mig just nu är saknad och längtan.


Saknad efter den där kärleken. Ja, jag vet det är många som frågar och det har varit mycket fram och tillbaka med hela den där kärleks grejen. Det har varit mycket knas och mycket tårar men även bra tider, du vet själv allt vi gått igenom under dessa två år och jag hoppas att det här mellan oss kan fortsätta i flera år till men i vänskap, för jag älskar dig fortfarande och kommer alltid göra det men jag kan inte ge dig en ny chans.. Så statusen just nu är singel och för er som undrar så har jag verkligen inte bråttom till att hitta någon ny, väntar in det rätta och det riktiga inge mer bullshit så försök inte ens.

Längtan efter den där fräsha starten. Jag tror jag börjar bli redo för att gå vidare. Jag kommer sakna alla, så jävla mycket. Nio år är inget man glömmer lätt men jag tror att jag måste släppa taget och börja med den riktiga delen av mitt liv, nu finns det ingen tid till att se tillbaka på det förflutna utan det är nu man ska kolla framåt och göra det bästa ut av det som kommer. Inga fler tårar eller ledsna miner, jag klarar det här. Längtar till att få en ny start och komma ur den här hålan Väsby. Har aldrig varit en person som hänger mycket här, har aldrig orkat. Men nu när det har varit så mycket i skolan det senaste året har man knappt haft tid att åka runt och träffa vännerna från andra ställen runt om i Stockholm. Ska bli skönt att komma bort lite från allt skitsnackande här och träffa helt nya människor. Det är nu jag ska ta världen med storm! Eller ok nu ska vi inte överdriva, ska ta min nya skola med storm haha.

Se framåt, aldrig bakåt..

/Akar "kuurdiie" Kadiri - 16/6-08

Kommentarer
Postat av: Ashkin

hahaha, vem är det som skriver med mitt namn? vilket liv som inte vågar stå för vem du är och skriver andras-.- fett synd..

2008-06-19 @ 13:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0