dear aunti

dagen började jobbigt för min del då jag fick stressa och bli klar på en kvart typ för att vi skulle hämta moster i arlanda flygplats. hon har precis kommit från kurdistan och jag har inte träffat henne på ca 8 år, saknat henne så jävla mkt.. mycket tårar har fällts idag, glädjetårar. kommer bli så jävla jobbigt att se henne åka, för man vet aldrig om det här kan vara sista gången vi ses. ska iaf ta vara på varenda dag hon är här! min moster som bor i Paris har inte träffat henne på 30 år, kan ni fatta känslan? inte ha träffat sin syster på 30 år, det är helt sjukt. mamma vill ta henne till Paris så de kan träffas, kommer antagligen hänga med om de blir så.. hoppas. lägger in en bild på moster i flygplatsen lite senare, ska dra mig tillbaka hem till mormor snart där släkten sitter.. skola på måndag, längtar inte med en enda fiber i kroppen ska jag säga er :)

i miss you..

älskar du mig?
mer än allt..
föralltid?
forever and ever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0