im done

i'm here, and i'm stronger then ever. you don't have the power to put me down, no one has. you who know me, know me to be a strong person who doesn't take crap, i took too much crap from you. but that's over with, i'm not gonna tolerate jackshit anymore, i'm done.

du har inte rätten att förändra mig, att få fler chanser än en. ser dig som en i mängden, en oviktig person. minnen är minnen, något som förblir i det förflutna. precis som du. jag är här, och jag är starkare än någonsin.

now that that's out of my system! I'm back hoes. Jag vet att jag har haft mina upp och ner perioder men jag tror, eller nej jag VET, att det är över nu. du fick mig att inse det, fattar inte att jag var så blind när du stod framför min näsa hela tiden. du finns i mitt hjärta, djupt här inne. du vet vem du är älskling, behöver inte säga något mer.


peace and love to those who deserve it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0