adidasfreak

kom nyss hem, va i stan med syster och kusin och köpte adidas tröjan jag snackade om, lägger ut en bild på alla mina älsklingar lite längre ner :D vi drog till skanstull och käka för jag skulle visa dem affären där det finns bamboo örhängen men vi orkade inte gå för det började spöregna så vi drog till gallerian där syster köpte skor och sedan åka vi hem. kanske träffar tjejerna ikväll om jag orkar men det regnar så vi får se, vi kommer iaf INTE vara utomhus.
är irriterad, förstår inte hur man fortfarande kan bete sig som en 10åring snälla vi är snart vuxna dags att börja växa upp eller va tror du? sluta lek gangas mangas och kom ut ur den här blattesnorunge attityden du har, barn.  

och du..  orkar inte gå in på det, blir bara deppad. men jag gav mitt allt men du förstörde allt. du kommer ångra valet du gjort i slutändan, för du kommer se vad som egentligen är rätt för dig. bara Gud vet hur mycket jag brydde mig om dig.

aja, ni som känner mig vet att jag inte deppar för killar, de inte ens värt de :D bara att gå vidare, jag klarar mig alltid!

btw, my darlings :$


Kommentarer
Postat av: Loretta

Hejsan jag undrar var har du köpt din adidas rasta tröja ?? och hur mycket







E-post = babyloretta@hotmail.com

2008-12-07 @ 22:43:36
URL: http://lorettas.blogg.se/
Postat av: Akar



Hejsan Loretta!

Jag köpte min adidas rasta på adidas outlet som är lagret med adidas kläder, just därför var den väldigt billig och kostade bara 400 kr! Riktigt fynd eftersom jag hade hört att de var slut överallt (!?) Det dåliga var att de fanns bara i väldigt stora storlekar som exempelvis XL, därför har jag bara min med ett par tighs och sneakers! :)

För att komma dit tar du tbana till gullmarsplan och därifrån tvärbana till Luma.

2008-12-08 @ 20:35:25
URL: http://kuurdiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0