bara lite snabbt sådära

Kom nyss hem åsnor, träffade rana, cemile, miriam och berivan och gick och käka på la familiga.. Lika kul som alltid haha de som jobbar där är cok sköna.. De va lite folk som hade snackat skit fick vi reda på så vi åkte ner till malmvägen allihopa förutom cemile som mådde dåligt och snackade med guzzarna. Haha folk dem är knas, men men.. Serdar ville prata med Rana och eftersom han ändå var där och skulle till väsby skjutsa han oss tillbaka. Och nu sitter jag här, ont i fötterna och trött. Ska fixa lite grejer till en kompis sen ska jag nog plugga lite, även fast jag har gjort allt. Det finns nog något jag kan hitta att göra haha..

Puss på er zexiga jävlar!

- kurdi



en gullig bild på mig och min älskling della today in the school, är hon inte söt pojkar? :D


Kommentarer
Postat av: Daniella

hahahahhahaha, awwww khoswistakam <3

2008-10-07 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0