cellphone drama

Halloj! Diskade nyss klart, kändes som jag höll på i timmar.. Kom hem runt sex tiden eftersom jag var tvungen att dra förbi centrum hämta upp mina nya mobil, manikyrsätt och lite grejer till mamma. Haha, vet att de många som har frågat nu varför jag har fått tre nya telefoner på en vecka och ska föööörklara nu. Hade en mobil som var ca 3 månader gammal och den hade blivit lite cp och jag hade tappat kvittot så det fanns inget att göra. Min älskade bror som är väldigt framgångsrik inom försäljnings branshen fick en sprillans ny w302 från jobbet som va till mig. Efter två dagar sa Akam att jag kunde få en W760i istället, en som han nyligen fått från jobbet också men inte behövde längre eftersom han fått två såna datatelefoner som ser ut som datorer haha. Och seeeen så va det där stället man stoppar in laddaren lite seg enligt mig så Akam fixade en ny som jag hämtade idag! Ojuste Mamma fick också en ny mobil, den där skit snygga lilla w350, men den tycker hon är komplicerad -.-.. Ajaa, där är hela historien iaf hahaha. Är helt utmattad, men jag måste försöka få in lite plugg ikväll.. Har samhällskunskap prov på tisdag, politik. SKOOOOOOOOOJ VA? No, måste plugga på helgen också, knasens morsa.

Helt ointressant inlägg, men men livet är hårt ibland.
Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0