chill dag

Heeeello handsome! Har varit en fett skön dag hittils, började halv 11 tog klassfotot och slutade efter det. JAG FICK STÅÅÅÅÅ! :D Helt överlycklig blev jag haha. Det roligaste var att han ställde mig daniella och amal exakt bredvid varandra hahah svartskallarna tillsammans, helt synd haha. Jag och flicks drog till stan efter det, åt och gick bara runt och hade kul. Trivs verkligen i ert sällskap era söta åsnor! Ska nog ut om ett litet tag, men måste plugga innan det och när jag kommer hem också tror jag..

Hahaha skönaste idag -


Random snubbe - Tjena du är fan skit söt, kan jag få ditt nummer?
Akar - Om det är ödet, så kan du gissa det ;)

hahahahahaha, knaaaas. Meeen men, här får ni se några bilder från idag!


Puss på eeeer katteer!
- kurdi

Kommentarer
Postat av: Daniella

hahahahahahhaa så sexiga vi är :P

och den där bilden när jag gapskrattar ser inte bra ut alls! hahahahahahaha



äsch, pussssarrr på dig MWAAAAAAAH

2008-10-10 @ 19:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0