hey hoes

måste börja med att säga att I HATE KAJSA LINDÉN! Hon väcker mig kl 2 med ett sms där de står vi ska åka till stan typ, nu?! så jag stress fixade mig och mötte henne. vi drog till speedway där hon köpte en tshirt till dansen och sen gick vi o käka frukost på DONKIIII (a) yea, that's our home bitches. har saknat den orren haha alla älskar vår humor (a)
CALL ME SKANK!! :@ mähä.

vi åkte till adidas outlet efter det och kollade på grejer, hihi hittade den svarta adidas rasta där som jag har letat efter överallt som de sa var slutsåld överallt. IN YOUR FACE BITCHEEEES :D ska åka in o köpa den imorn för att lägga till i min sexiga adidas samling, har fyra st nu (a) aaahwell, imorn blire stan sen antagligen hem till rana och cemo för mahe och devran kmr, kuuuuuuligt.. bööörr.


hahahaha sorry hoe :$

 



Vila i frid alla som dog i brandkatastrofen i göteborg.. 10 år idag.

Kommentarer
Postat av: kaysa

damn u woman -.-

2008-10-31 @ 17:50:04
URL: http://kaysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0