I don't like the morning after.

Fööör mycket hände igår.. And now i don't feel so good -.- Träffade Rana och anni vid sex tiden vi skulle träffa devran, mahe o dom så vi gick runt me dom lite haha så sköna sen drog vi till la familiga, thats where all the magic happens you know ;) Cemo kom efter ett tag och vi tagga till vega ett tag sen lämnade vi killarna i station runt nio och rörde oss hem till cemo och rana eftersom vi skulle hiiiiiiiiinkish haha. Girls night you know =D ooomg hahaha kan inte komma ihåg när vi hade sådär kul sist, jag ÄLSKAR att alla verkligen släpper loss när de druckit och liksom ba säger och gör allt de känner för. Det är skönt som faaan! Vi hade iaf skit kul, och sen runt 11 tiden hände det massa grejer som kanske inte va så kul men jag ändå bra i guess, man lär sig så mycket så mycket från såna upplevelser. Vi behöver väl inte gå in på det så mycket mer än att bara säga att vi alla har öppnat ögonen rejält efter det här.. Aja, all 'n all it was a damn good night. Är nöjd med min helg, är ni?
Idag ska jag nog plugga bara och städa lite hemma. Får se om de blir något mer.

Måste bara tillägga att jag älskar min familj mer än allt, Mamma Pappa Akam och Ala, ni är mina änglar och allt ska bli bra nu..

Rana och cemile, ni är en del av min familj. Ni är mina bästa vänner, inget har någonsin kommit imellan våran vänskap efter alla dessa år och det kommer inte göra det heller. Rana canim, Cemo askim.. Ben sisi seviyorum.

 

Haha, vad ska man säga? Vi mecka galet bror

och så såg jag ut igår :)


- kurdi


Kommentarer
Postat av: anonym

det va roligare när du bloggade texter, dina känslor.

2008-10-12 @ 16:52:36
Postat av: Akar

tappat passionen helt, allt går bara snett så vad finns det då för mening med att skriva?

2008-10-13 @ 18:43:24
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: lorya

lika fin as usual:)<3

2008-10-16 @ 18:08:16
URL: http://lorya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0