idol2008

hallooooj. dagen började tidigt på scandic hotel där jag och min kära syster skulle äta frukost hos mamma som jobbar där. (jobbar också deltid) haha och alla idoldeltagarna va där, heeelt flummiga de satt o vinka o drev me mig o min syster.. en av dom är skiiiit fin shit, galna ögon.
aja, vi va där till typ 2 - 3 sen gick jag till rana där de va riktig galet haha allt hår skulle bort på alla. HAHAHAH, noppade alla syrran rensade lite ansiktshår sen khallas vi va redo att gå ut. hahaha så skön dag aso..
vi skulle träffa några kompisar men vi palla inte åka till stan så vi drog till lidl köpte godis chips cider sen kolla på kniven i hjärtat hos anni.. bäääääääääästa, kan kolla hur många gånger som helst asso!


nu sitter jag här iaf och pratar med mitt hjärta. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0