jag hatar bangare mest i hela världen

Kom nyss hem, HEEEEEELT sliten. Trött, hungrig, ont i fötterna, arg. Så fort jag slutat åkte jag och Aqbal från skolan till väsby för bråket, jag ställde upp för yaninas skull och hade fixat lite folk för nån snorunge från väsby hade tydligen fixat hur mycket folk som helst och ville bråka så vi bestämde halv 4 i väsby. Vi stog där till fucking kl sex och ringde henne 20 gånger minst och de säger vi kommer vi kommer, hoooooooooorungar är sjukt kaxiga i telefon säger dem ska göra värsta grejerna sen dem kommer inte utan istället smyger de upp bakvägen vid bussarna och sätter sig på bussen och åker iväg. äckliga barn som snackar så fucking mycket men inte ens kan backa upp för det sen, ooooooh har flipp är helt död vill ba sova. Har sovmorgon imorgon också till ett för historia A och mentorstiden är inställd, hur skönt som helst. Behöver maaaaaaat, nu nu nu.. mmmmmmmmmmmmm, kebab..


aja, sug min kuk är irriterad hejdå orrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0