knaasens morsa

Lyckades fixa hink igår tack vare världens bästa bror och bra vänner, träffade tjejerna runt 8 halv 9 och plockade upp resten vid farbror. Vi gick ner mot dragon och jag mötte jessica samtidigt, sen gick vi upp mot elkas där vi bad matte skjutsa cemile för att hämta vodkan och sedan gick vi till ferren, väl där var det baaara knas. Folk gjorde ljud i porten, folk som inte skulle bli blev utkastade, jag bråkade med hälften av folket där och vår vodka blev baxad. Stööörsta knasen. Det slutade med att tjejerna och jag taggade därifrån efter många om och men. Och det blev inte lättare att snacka med folk när hälften var helt hinkade.. Meeenmen, vissa helger blir inte så lyckade som man alltid vill att de ska vara!

Idag har jag bara pluggat i ca tre timmar och är klar med allt, fiiinally.. Ska träffa Ava lite senare i think, in the rain. Skoooooooooojj.. Aja.. Orkar inte skriva mer i'm bored.


slänger in en liten bild på moi, bara för jag vet hur söt ni alla tycker jag är :$


OJUSTE! Alla kurdjävlar som läser de här haha kolla den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=89mLPAUqAxI&feature=related
Det är några av mina åsnekusiner haha så jävla sköna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0