låååååååååång jävla dag, men chill.

drog till stan vid 2 med tjejerna (anni, rana och cemo) för rana och anni skulle träffa någon. medan rana va med nån så drog resten av oss runt i gallerian. när de va klara åkte vi till slussen där vi skulle till en kompis restaurang men de blev oxå knas, zozo kom och vi åkte tillbaka till stan där vi träffa två snubbar, jag hitta på en ursäkt och vi drog så snabbt som möjligt. hahahah aso så jävla kul uft om ni ba visste alla detaljer, men är för trött för att gå in i de.
vi tagga till väsby och jag åkte hem för att käka och byta till mjuuuuuuukis mitt livs kärlek, älskar dig bebo. sedan åkte jag till videobutiken där kawa (broshans kompis) hjälpte mig välja ut en skräckissom jag och tjejerna kolla på hos rana och cemo, iiaaaaaaak va äcklig den va uschuschusch. jag och anni taggade för en halvtimme sen typ och hämta våra systrar på festen de va på i ladan och sen drog vi hem. så himla skönt att ha tvättat av sig allt jävla smink, nån mer som hatar när de kliar så fucking mkt :S?
aaja, nu sitter jag iaf o snakkar me mr man.. jag saknar dig oxå bara så du vet, skit mkt. only time can tell how our futures will end.

aja, my head hurts och jag är hungrig. FOOOOOOOOOOOOD :@

hihi vi tog paparazzi bilder på zozo :D


peace hoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0