ska bli en bra söndag

aluu, vaknade för typ en timme sen och drog tillbaka kl en timme faaaaaan va skönt haha låg och drog mig lite :$ kusinerna från gbg kom förbi en snabbis innan de skulle nånstans, och nu sitter jag här helt snuvig. igår drog jag, rana, helin och nor till kista och planerade att kolla på film hos nor på kvällen men det blev ändrade planer. så jag cemo rana och anni chillade hos rana och cemo hela kvällen istället. idag ska ja o rana träffa haidar och de från tumba, saknat haidar kraallig :D hahah, kommer bli en skön dag iaf.
är även glad att de lugnt nu mellan mig o bebis, och nästa vecka kommer duuu.. helt lycklig.

slänger in ett par bilder på åsnorna shaw och ala igår hahah, cpfall.


puss på er åsnor

Kommentarer
Postat av: Ala

MEEEEEN AKAR SLUUUTA FÖFAAAN:(

ist för att lägga in en FIN bild på din FINA lillasyster, så lägger du dom sexigaste bilderna då vi slogs eller va fuck vi gjorde-.- hoe du är asso, fagget, ska lägga in sexigaste bilden på dig asso nån vacker dag

2008-10-29 @ 19:18:54
URL: http://tjockisboll.blogg.se/
Postat av: sshaw

öhöhöhöh asså jag döda dej (a)

2008-11-12 @ 18:50:27
Postat av: Ala

dajket döda mig hahah

2008-11-21 @ 21:46:21
URL: http://tjockisboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0