skön början på en helg

Hallooooj, har inte hunnit uppdatera än eftersom att jag drog iväg till stan vid sju och jag va hemma från skolan vid 5, va tvungen att fixa massa. Kom hem nyss iaf, träffade en killkompis i stan och vi gick runt o chillade lite, drog till väsby runt 10 för att träffa cemo och alla på la familiga där ALLAAAA va heeelt hinkish hahahah de va skit kul när grabbarna sjöng karaoke, och tjejerna hade lovat att sjunga efter men vi tagga efter att ha spelat in dem lite mitt i när de sjöng, hahah knas. Tror de blir hink med tjejerna imorn, eller så ska jag jobba på Sverige - Portugal matchen i råsunda, VIP u knoooow ;) hahahah.

PEACE AND LOOVE TO THE WEEKENDS HOE!
- kurdi

Kommentarer
Postat av: Nora Pariza Zafaranian

AKAAAAR! ska du jobba på råsunda? i så fall, kan du fixa in mig så att jag kan jobba där också? :D

2008-10-11 @ 13:16:09
URL: http://nonoparizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0