snabb updidation in the nation

Skolfoto imorn då, inte direkt skit psyked about that men men det får gå som det går i guess.. Har fått en ny mobil btw av min älskade bror, sony ericsson w302.. Min andra va rätt ny ändå har ba haft den mindra en ett halvår men jag hade knasat den lite så min älskling fixade en ny, och mamma fick också en ny. Han brukar ofta få mycket gratis prylar från jobbet som mobiler, mp3, ipodar och annat skit för att han är så duktig. Han har nyligen blivit någon sorts chef och kommer tydligen tjäna mer än mina föräldrar haha, och snubben är 18. Är hur stolt som helst över min bigbro' :D..
Elissa gjorde någon cool grej med min röst, hon tog en inspelning där jag sjunger (yes, i sing) och la bakgrundsmusik och massa sexiga effekter.. Låter hur tungt som helst haha.
Aaaahwell, ska jumpa in i duschen nu sen sova, börjar halv 11 imorn har fotografering sen slutar jag!


Woooooonderful!
- kurdi


Här är min vackra mobil, hahaha man ser mig i skärmen :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0