Top 14

Shoo era sexiga jävlar. Kom hem för typ 2 timmar sen, slutade halv 1. Ska träffa Lao lite senare, ingen aning om vad vi ska hitta på men de blir nog chill. Skrev krönikan idag, det gick rätt bra hoppas jag. Ska nog ha en liten ned räkning på världens sexigaste män från 1 - 14, enligt mig iaf! Skriv sedan vad ni tycker och om ni tycker någon sexbomb fattas, kanske har glömt någon ;) Har tyvärr inte lärt mig hur man lägger in många bilder i ett inlägg, har ba lyckats kunna lägga in en per inlägg :S Någon som kan förklara hur man gör? Aja, ni får nöja er med en bild på my handsome number one man!

14 - The rock
13 - Nick Cannon
12 - Channing Tatum
11 - Tupac Shakur
10 - Marques Houston
9 - Tom Cruise
8 - Michael Ealy
7 - Omarion
6 - Chad Michael Murrey
5 - Usher
4 - Colin FarrelL
3 - Taye Diggs
2 - Columbus Short

1 - WILL SMITH, MIN FRAMTIDA MAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0