tråkigt inlägg, läs inte.

Kom hem för ca en halvtimme sen, och daaaaaaamn vilken slow dag det har varit.. Somnade nästan på alla lektionerna, och när vi hade två timmars samhällskunskap sista lektionen så somnade jag också! Måste varit däckad minst en halvtimme.. Knas. Har en krönika att skriva, och det är liksom min grej så det borde väl inte gå så dåligt? Har skrivit krönikor i flera år nu och har aldrig fått några klagomål, men vår lärare är så fucked up i skallen så det skulle inte chockera mig om jag inte skulle få mer än ett VG på det där.. Fick reda på igår att den ska va klar imorgon!? Måste spendera resten av dagen på den dårå eftersom att jag inte ens kommit på nått att skriva om. Tror jag ska blanda några av mina gamla krönikor, texter och citat för att göra ett snyggt arbete. Very clever, i know. Hihi jag prövade Albins coola mössa medan vi väntade på bussen, hur kattig som helst.. Tills jag fick reda på att det va kaninpäls! Iiiiak, blev skit äcklad.. Vad tycker ni om det? Är det rätt att "ha på sig" ett dött djur?

Aja, till ett mer cheerfull ämne, jag och tjejerna satt på donken på håltimmen och kom in på giftermål och barn (?). Och jag kom på hur otroligt rädd jag är för att skilja mig! Tror inte jag skulle klara av det? Det är väl fortfarande tidigt att prata om sånt men jag vet iaf med säkerhet att jag vill gifta mig och ha barn.



Vad tycker ni, lockar det inte!? :$


Ringen är btw köpt på guldfynd för typ 80 spenn hahahaha. Men erkänn den är grovt kattig?
- kurdi

Kommentarer
Postat av: dodo

mest intressanta inlägget du skrivit





peace N love

2008-10-08 @ 01:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0