vi är grabbar direkt från förorten, och vi bor i nooorrorten aina spanar och soc ger oss cash..

jaaa, ken ring. tuuuung.. igår pluggade jag nog ca 6 timmar till provet idag, damn va mkt de vaaaaaaa.. gjorde det idag, gick väl helt ok. haha visst tjejer? ;)
köpte spel idag till xboxen och ps3n, fifaaaaa :D! ska slå maada och biggie, så måste träna (a) hmm, har ba spelat lite idag, pratat med min äälskling och firat sturebrurs 19års dag, Grattis dlakam jag älskar dig! ska nog sova snart.. är frustrerad.

peace!

jag är hungrig.... -.-


Kommentarer
Postat av: Caamila

aiight riktig OG sådära ;D

blessn's till tönten ;) <33

2008-10-22 @ 20:53:17
URL: http://caamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0