it's been a long ass day

låååång dag, vaknade av att jag hade ont överallt.. krigade mig igenom tre lektioner och satte lektionsanmälan på den sista pallade fan inte. kom hem för en timme sen typ har ba legat i sängen och dragit mig, ska nog gå sätta mig i soffan och börja på boken som vi fick på svenskan idag.. 300 sidor och några uppgifter tills på onsdag, kan väl inte vara allt för jobbigt? Aja, det löser sig nog.

Idag kommer mitt shoutout gå till någon som påverkat mig så otroligt mycket i livet, du har funnits där i vått och torrt och aldrig svikit mig. Älskar dig verkligen från hela mitt hjärta, du är ljuset i mitt liv. När allt känns mörkt och man känner sig helt ensam vet man att man alltid kan komma till dig, din dörr står alltid öppen 24/7. När jag är deprimerad eller har en dålig dag behöver jag bara tänka på dig och allt känns då så mycket bättre. Jag älskar dig verkligen från djupet av min själ, tack för allt..      Mcdonalds <3

hihi :$   

Peace love and FOOD! <3

Kommentarer
Postat av: kaysa

HAHAHA DIN JÄVLA FETA HOOE HAHAHAHA :D

2008-09-22 @ 20:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0