pluggpluggpluggpluggplugg

Alltså jag försöker! Jag lovar jag försöker få mina inlägg att handla om något annat än skolan men de svååårt när större delen av ens liv revolverar runt skolan.. Fick tillbaka vårt samhällsprov, det oförberedda alltså. Fick MVG - så jag är jävligt nöjd nu när det var oförberett liksom. Slutade fyra drog till centrum köpte lite grejer till mig och mamma sen gick jag till biblioteket och pluggade lite tills karzan ringde och vi bestämde att ses eftersom att det var så längesen.. Saknat den där snubben så jävla mycket. Vääärldens bästa bror någonsin! Sen drog jag förbi ladan för att fixa en grej snabbt och såg att de hade tjejkväll haha.. Kom hem åt mammas hamburgare och nu sitter jag här! Ska göra engelska uppgifterna och läsa ur boken vi fick från svenskan, har räknat ut att om jag läser 50 sidor/dag så hinner jag bli klar med den och uppgifterna till den tills onsdag då den ska vara inlämnad. (Inte imorgon) Fick btw en till bok idag i engelskan, så nu har jag två böcker att läsa.. Kommer bli jobbigt att hålla koll på vilken som e vilken haha. Men det löser sig nog.

Aja, homework awaits me!

Make food not war!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,jag undrar bara en liten sak.

Skulle du inte söka till Idol eller gick du inte vidare,för man såg aldrig dig under sändningarana? :/

2008-09-23 @ 21:05:17
Postat av: kaysa

asså din FEETIS hahaha make food not war hahaha

i agree though:$

2008-09-23 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0