Sometimes you just totaly black out

Dagen började inge bra.. Hade prov i historia som jag knappt hade orkat plugga till och det märktes när jag skrev  provet också.. Jag ville plugga, jag försökte verkligen. Men när ens lärare är helt SÄMST, och då menar jag verkligen sämst, då pallar man bara inte. Fattade ingenting av det vi hade pratat om på lektionerna eftersom hon hoppar så mycket mellan allting, och mer än hälften av klassen håller med mig. Hade även ett "oförberett test" i samhällskunskapen men det var inte så svårt så jag krigade igenom dagen och nu sitter jag här och kom hem för ungefär en halvtimme sen. Har Italienska prov imorn så jag ska nog dra och plugga nu resten av kvällen, hör av mig imorgon :)

Make love not war

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0