Too many magazines at the same time

Tyyyypisk söndag säger jag bara! Helt dryg dag.. Började med att kolla på typ två filmer sen pluggade jag hur mycket som helst, var ju tvungen att läsa ut dom där jävla böckerna. Sen frågade Ava om jag ville gå ut och vi bor ju nästan grannar så vi träffades gick runt lite sen delade vi ut Arash jävla tidningar -.-. Men det var ändå skönt för då fick vi gå runt och prata lite, haha har alltid kul med den där åsnan för vi lyckas alltid börja snacka skit om folk hahaha, kärlek till dig nörd. Kom hem för ett litet tag sen, åt glass och nu ska jag nog plugga lite till innan jag går och lägger mig..

Peace and Love babes.




... Love is letting someone else in to your heart.

Kommentarer
Postat av: Ava

hahah fett kul :D

yaarf

<3

2008-10-01 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0