Tryin' something new

Nu ska jag pröva skriva "vanlig" blogg, vad jag gör om dagarna osv.. Kanske inte så intressant, men då behöver ni väl inte läsa heller! aaaaja, har alltid velat pröva ha en sån blogg faktiskt.. Now, down to bizniz ;D

Det har varit en seg jävla dag, känns som alla vardagar har blivit det sedan skolan började.. Allt jag gör nu för tiden är pluggar verkar det som. Försov mig idag, skulle vaknat halv 7 som vanligt men vaknade 8 :/ Pinsamt, första gången på hela skolåret faktiskt (Kan nog ingen från min gamla klass tro om mig). Missade morgonens två timmars lektion i svenska och kom precis i tid till italienskan. Vi pratade om att vilka som ville vara utbytesstudenter och åka till Bolonga och Venedig i en vecka. Då kommer jag i princip åka och bo hos någon och dess familj och sedan kommer någon från Italien komma och bo hos mig och min familj.. Låter faktiskt jätte kul, men vet inte hur hypade mina föräldrar kommer bli över idéen haha. Har prov i Italienska på fredag också by the way.. Lite nojig över det faktiskt. Efter det hade vi levnadslära och pratade om självkänsla, och sedan slutade vi för dagen så jag och kära Amal åt lunch med Liz och Hewan och drog hem efter det. Självklart fick jag och Rana inte plats i bussen som kom så vi fick vänta på nästa och träffade Kajsa på stationen som jag har SAKNAT. Hon är tönt föressten, men det vet hon! :) Har bara pluggat resten av dagen och spenderat lite tid med lil'sis.. Nu sitter jag här och måste gå ner och börja plugga igen, två prov den här veckan ju och jag har inte ens pluggat på hälften! Knas, men det löser sig.

Peace and love hoes


Kommentarer
Postat av: kaysa

EEY vaddå tönt haha va äre hära akar börjar skriva om sitt no-life haha :D

2008-09-19 @ 20:36:35
URL: http://kaysa.blogg.se/
Postat av: Akar

Hahahah först jag ba har saknat henne ändå du klagar din gaay

2008-09-20 @ 14:50:15
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: kaysa

klart hiih (A)

but i've missed u 2 hoe

2008-09-22 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0