FAAN VA ONÖÖDIGT INLÄGGGG LÄS INTE JAG VARNAR ER!

&hahaha ok, jag har ALDRIG gjort en sån här grej, men min kompis tvingar mig -.- idiotas..

Du heter:
Akar Kadiri Rad
Smeknamn:
kurdi
Vad får du oftast komplimanger för?
ögonen
Vad säger du för att imponera på någon? jag vänder mig bara om. bahahah
Hur imponerar man på dig?
mognad
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"kom hem till mig älskling :("
Äger du några converse:
två par
Sprit, cider, vin eller öl:
cider
Brukar du bli för full:
nope, har självdiciplin
Vad har du för mobil operatör: comviq

Hur svarar du i mobilen: "ha?"
Vem ringde du senast?
Korre
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: VAAA!?

Antal timmar sömn inatt:
10tim
Sov du ensam:
ja
Brukar du komma i tid:
hmm..
När mår du bra:
när jag inte blir irriterad
Vanligaste färg på dina kläder: svart

Favorit dryck på morgonen: saft
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt elva halv tolv
Är du blyg?
aldrig
Sysslar du med någon idrott: fotboll, men har uppehåll så gym.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: svår fråga, "kärlek vid första ögonkastet" kan ha många definitioner.
Har du spytt offentligt:
som sagt, självdiciplin.
Är du nöjd med ditt liv:
varför ska jag inte vara det?
Är du bortskämd:
långt ifrån.
Vad behöver du just nu?
tid, alltid tid.
Vad längtar du till?
körkort.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja.
Vad är det finaste du fått?
äkta kärlek.
Tycker du om någon just nu:
min kaninis är mitt livs kärlek. (stuffed animal från när jag var liten)
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
arg? det bästa är nog att hålla mig för mig själv då. ledsen? samma.
Vilken tid gick du upp idag:
09.30
Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Är det okej att gråta: självfallet
Vad gör du under den största delen av dagen?
Sjunger lt;br />Vad skulle du göra om du vann en miljon: hjälpa människor i kurdistan.
Bär du glasögon eller linser:
nej, men har gjort.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
varför slösa överdrivet mycket pengar?
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
om jag fick välja, fyra typ haha. men självklart låter ingen mig sova så länge -.-
Har du piercing:
ja
Har du tatuering:
nej
Vill du gifta dig:
absolut.
Vill du ha barn: japp, stor jävla familj ska det vara.

Är du bra på att laga mat: HAHAHAH, frågaaaa inte.
Är du bra på att dansa:
absolut.
Hur vig är du:
ganska så vig faktiskt
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten
Vilken är din favoritglass:
blåbär
Tycker du om sushi:
inte hur det ser ut iaf
Vad äter du helst när du ser på film:
godis, always.
Bor dina föräldrar tillsammans:
ja
Vilken ögonfärg har du:
bruna, brungröna i ljuset.
Biter du på naglarna:
aldrig
Röker du:
det vill ni allt veta va :)


Och nu, tio saker ni inte vet om mig.
1. Jag kan inte uttala bokstaven R.
2. Jag kan sjunga och har gjort det hela livet.
3. Jag är inte född i Sverige, är född i Kurdistan. Och inte på sjukhus, utan hemma.
4. Jag avskyr vatten och höjder mer än allt, kan simma, men hav, sjöar och jag går inte ihop.
5. Jag är endast 1.57m lång.
6. Jag har aggressionsproblem.
7. Jag grät efter att jag åkt bergodalbanan på grönan för första gången.
8. Jag litar inte på någon människa på hela jävla planeten, och det inkluderar mig själv.
9. Jag tappar alltid bort saker, och har nog världens sämsta minne.
10. Jag är VÄLDIGT snabb.

Kommentarer
Postat av: Julia

Brukar du komma i tid: hmm..



mohahha NEJ

2009-04-25 @ 10:44:34
URL: http://jjullis.blogg.se/
Postat av: kurdi

that's what the "hmm" stands for. hahahahaha

2009-04-25 @ 10:47:18
URL: http://kuurdiie.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja va bara tvungen, måste sno din mp3 ngn dag x)

2009-04-29 @ 20:56:40
URL: http://jennyvuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0