Svar

Jossan: Det finns mycket som jag avskyr, det beror väl på under vilken kategori du menar. Hos människor är det när de är omogna och irriterande, tål inte folk som inte kan tänka för sig själva eller söker uppmärksamhet.
I världen är det nog hur vi människor successivt förstör oss själva och vår omgivning.
I "bloggvärlden" är det folk som kommenterar anonymt och skriver sina åsikter, om man tycker något SKA man stå för det.

Rita: Tyvärr älskling jag är kändis, men du kan gärna få min autograf någon dag!
Sarah: 1. 158 haha :$ 2. Min högsta dröm är nog att hålla på med musiken, sjunga osv. Men det är ganska långsökt... Annars antingen advokat eller skribent. 2. nope man uttalar typ ackar.
Tack så mycket, puss på dig.

Kajsa: Du smittar

Anonym: För tre år sen blev jag tillsammans med en kille som heter Adnan, men det funkade inte för flera anledningar. Ja vi hade pratat om det men det var bara skitsnack i slutändan. People change liksom, folk man litade på hugger en i ryggen men så är det bara.

:): Jag litar inte på någon till 100 %. Försöker alltid ha i bakhuvet att en vacker dag kan dem svika mig, jag litar inte ens på mig själv ibland om jag ska vara helt ärlig.
Fråga inte mig haha, om jag skulle svara på den frågan skulle jag säga lita inte på någon, men sedan vill jag inte heller göra resten av världen lika pessimistiska som mig haha.. Men känn efter i hjärtat, du vet nog själv vilka du verkligen bör lita på ;) Ge dock inte folk fler chanser än en.

Daniella: Jag mår bra, trött bara... Tror jag ska sätta mig och läsa snart för att lugna ner mig själv lite :) Hur mår duuu?

Beri: Det växlar verkligen som fan. Om du följer mig blogg vet du nog att jag har perioder då jag skriver mycket texter, dikter osv och då får jag helt ok kanske 100 - 150 besökare. När jag skriver om vardagsgrejer liksom kanske jag får 70 om jag uppdaterar bra. Annars nu har jag typ 40 eftersom jag knappt skriver något.

H3: Gud skapade dig, direkt efter ville han han skapa din motsats, då skapade han mig. :)
Anonym: Om jag vore turk skulle jag begå självmord för det första, för det andra så insåg jag först att du verkar vara förståndshandikappad.

Kaya: 1. Jag är kurd från sardasht och sleymani. 2. Jag går i rudbeckgymnasiet i sollentuna och läser Sam Juridik.
Tack så mycket för era frågor, hoppas ni fick era svar, puss på er snyggingar.

Kommentarer
Postat av: Daniella

jag mår bra tack. jag firar min sista dag på jobbet med en liten öl och mitt huvud snurrar HAHAHAHA HAHAAHAHA BÖÖÖRRRPP! ojdå. HAJDO ÄLSKAR DIGT MOKKEE, fina svar där, bööörrp igen

2009-08-05 @ 17:01:50
URL: http://imissyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0