Svar på frågestunden :)

Postat av: Anonym
hur fixar du dina ögonbryn? Fett fina:)
Svar: Jag antar då att du menar hur jag får dom att bli "spetsiga" elr vad man ska säga :P för ingen tjej vill ju ha runda ögonbryn haha. jag kan skriva ett inlägg om "tekniken" till att få spetsiga ögonbryn :)
Postat av: S.B
älskar du mig? :$ mihihi (lek inte dum du vet vem jag är :P) fast jag vet ju redan svaret på min fråga ;):P hihiih okej en seriös fråga då:
anser du att hämnden e ljuv eller ska man bara skita i hämnd och gå vidare med sitt liv? okej en till :P : när ska vi ut och festa? you know what i mean ;)
Svar: Hahaha din orre! Jag älskar dig and you know it!
Det beror helt på situationen, men i de flesta fall brukar jag VILJA bara glömma och gå vidare pga att om jag tycker att någon har gjort någonting "fult" mot mig, vill jag inte lägga ner tid på personen för jag är bättre än den :) men ibland tar mina agressioner över och jag agerar lite för snabbt haha...
det finns alltid ett sätt man agerar, och ett sätt man skulle VILJA agera :)
Vi ska ut o festa i januari bror ;)
Postat av: sarah
1. vad använder du för smink :)?
2. har du ngn kille?
Svar: När jag väl sminkar mig, vilket inte är ofta alls utan mest bara på helger, så brukar jag först och främst använda en foundation (dream matte mousse, pga att den inte är så kletig) och sedan lite rouge bara. På ögonlocken använder jag eyliner i flytande form (Isadora) och sedan ett lager mascara på över och underfransarna. Dessutom har jag ett litet trick.. Jag brukar lägge flytande eyeliner på de där strecket över underfransarna, där man brukar lägga vanlig pennkajal, för det håller mycket längre och det blir starkare :)
SAMMA PERSONER BÖRJADE POSTA OLIKA KOMMENTARER, SÅ OM NI ÄR SÅ DESPERATA SÅ HÄR HAR NI ALLA SVAREN HIHIHIHI :) Om ni inte är nöjda äre bara att skriva igen så svarar jag gladligen ;) Poss!


Postat av: Anonym
hur fixar du dina ögonbryn? Fett fina:)
Svar: Jag antar då att du menar hur jag får dom att bli "spetsiga" elr vad man ska säga :P för ingen tjej vill ju ha runda ögonbryn haha. jag kan skriva ett inlägg om "tekniken" till att få spetsiga ögonbryn :)
Postat av: S.B
älskar du mig? :$ mihihi (lek inte dum du vet vem jag är :P) fast jag vet ju redan svaret på min fråga ;):P hihiih okej en seriös fråga då:
anser du att hämnden e ljuv eller ska man bara skita i hämnd och gå vidare med sitt liv? okej en till :P : när ska vi ut och festa? you know what i mean ;)
Svar: Hahaha din orre! Jag älskar dig and you know it!
1. Det beror helt på situationen, men i de flesta fall brukar jag VILJA bara glömma och gå vidare pga att om jag tycker att någon har gjort någonting "fult" mot mig, vill jag inte lägga ner tid på personen för jag är bättre än den :) men ibland tar mina agressioner över och jag agerar lite för snabbt haha...
det finns alltid ett sätt man agerar, och ett sätt man skulle VILJA agera :)
2. Vi ska ut o festa i januari bror ;)
Postat av: sarah
1. vad använder du för smink :)?
2. har du ngn kille?
Svar: 1. När jag väl sminkar mig, vilket inte är ofta alls utan mest bara på helger, så brukar jag först och främst använda en foundation (dream matte mousse, pga att den inte är så kletig) och sedan lite rouge bara. På ögonlocken använder jag eyliner i flytande form (Isadora) och sedan ett lager mascara på över och underfransarna. Dessutom har jag ett litet trick.. Jag brukar lägge flytande eyeliner på de där strecket över underfransarna, där man brukar lägga vanlig pennkajal, för det håller mycket längre och det blir starkare :)
2. Nej inte för tillfället, och är inte heller intresserad i att skaffa en :)
Postat av: Leodan

Varför sminkar du dig?
Hur fördriver du tiden på toa?
Tror du på någon sorts övernaturlig gudomlighet?
Tror du på ödet?
Varför förnekar du kärleken?
Finns Illuminati?
Är inte Johnny was a good man århundrates bästa låt?

Svar: 1. För att jag vill att du ska tycka att jag är snygg :$

2. Jag tänker på dig min kära vän!

3. Ja! Allah :)

4. Absolut. Allt som händer, händer för en anledning :)

5. För att det bara är en skit grej som människan har kommit på för att ha något att skylla sina idiotiska beteenden på.

6. JA!!! Storebror ser dig Leodan.

7. Ehm... Jag tänker hoppa över denna fråga.

Postat av: Felicia Beritsson
Beskriv din kattiga stil :D:D
Svar: Hahah.. Min stil är väldigt blandad. Jag har ganska skön bekväm stil, ett par sneakers, jeans och någon t-shirt kanske.. eller någon skön kofta elr liknande. färgglada kläder alltid, lila är ju min favoritfärg så de e najs :)
men jag kan också fixa upp mig ibland med highheels och någon klänning om det är rätt tillfälle ;)
Postat av: Mariam
bääästa laget? :D
Svar: BARCELOOOOOOOOONA!!
Postat av: Hanna
säg ditt bästa skönhetstips
Svar: Less is mooore tjejer! Fan varje dag ser man tjejer som ser ut att ha blivit träffade av en sminkbomb :S kom igen fan va tänker ni med när ni har tre ögonfransar, brunkrämslinje vid halsen och vita läppar? :S
Postat av: Gabriel
Hur tycker du en kille ska vara ?
Svar: Mogen först och främst, inte tänka som ett barn. Han ska vara generös och alltid ligga steget före, inte steget efter. Inte en toffel, men ändå inte leka för svår utan han ska visa att han vill ha dig och sedan låta dig ta nästa steg.
Sluta stressa förihelvete, man har all tid i världen på sig :O Och snälla sluta vara så fucking dramatiska, seriöst killar idag börjar bli som tjejer :S orkar fan inte...
Postat av: Anonym
vem är din bästa vän i hela världen? :)
Svar: Jag är min egen bästa vän, och sedan har jag flera bästa vänner. :) Om jag ska nämna namn blir det ett par.. Daniella, Julia, Khaled, min lillasyster Ala är nog dom som jag står närmast...
Postat av: dlnia
är det här din första blogg eller har du gjort ny nån gång ?
när fyller du år ?
har du och ala alltid varit så nära ?
i hur många läner har du varit i ? :P
Svar: 1. Det här är min första och enda, jag har haft denna sedan typ 2006 tror jag så det är ett tag nu :)
2. 28mars 1992 :)
3. Nej, men när vi båda blev lite äldre fanns det ju liksom mer att snacka om helt enkelt så vi blev nära då :)
4. Jag har varit i Iran (Född i Kurdiska delen, sardasht) , Turkiet, Irak, England, Frankrike och Sveeeeeeerige!
Postat av: Anonym
1.vem kan du lita mest på
2.hur är din smak på killar
3.har någon svikit dig ? (vem) ?
Svar: 1. Jag litar inte på någon till 100%, inte ens mig själv for that matter :) och jag tycker alla borde följa i mitt exempel hihi!
2. Jag antar då att du menar utseendemässigt?
Jag tycker en kille ska va ganska lång, runt 180, eftersom jag nästan är 160 (157 för att vara exakt hihi). Sedan ska han ha mörkt hår och mörka ögon, the typical tall dark and handsome type liksom.
Han ska ha STIIIIIIIIL! Det där är riktigt viktigt.. Jag ska lägga ut bilder senare på vad för stil killar ska ha typ :)
3. Ja, jag har blivit sviken ett antal gånger, men jag tror den gången som lämna grovast ärr, är när jag blev sviken av min Pojkvän och bästa kompis.
Postat av: Daniella
Vem är din bebe?
Vem älskar du mest, Daniella eller Leodan?
Varför älskar du den ena mer än den andra?
Vad tror du Kantola ger dig för slutbetyg i geografi?
Vad tycker du om Kantola?
Vilken skostorlek har du?
JÄVLAR OM DU INTE SVARAR PÅ MINA FRÅGOR!
Svar: 1. DU ÄÄR MIN BEEEBBE, BEBE!! :$
2. Jag älskar Leodaniella
3. hosthost...
4. hahahaha, beror på provet på fredag :S (faaaaail)
5. Han är stenhård!! HAHAHAHAHAHAHAAH BARA DU FATTAR HAHAHAHA
6. 36-37 hihihihi ibland 35 :$
Postat av: rittaaaaa
Jag vill veta vad du önskar dig till julklaaaapppp(a)
hahaha
Svar: JAG SA JU JAG ÖNSKAR MIG VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAGS PRESENT ISTÄLLET :O KERRRR!!
Postat av: S-boy
hur kommer det sig att du är så sööööt ?
Svar: Jag äter godis heeeela tiden :$
Postat av: anonym
vka bloggar läser du ?
Svar: Julias, min syster alas och daniellas hihihih länk finns på sidan :D ibland klickar jag mig in på baves blogg också
Postat av: Annie
jag har läst din blogg sen 2007 faktiskt. im a big fan off urs :$
jag har ett par frågor.
1. om man har följt dina blogg som jag gjort så märker man hur ditt skrivandet har förändrats. du var mer djup förut, nu verkar det som om du inte är det. så jag undrar varför..
2. på sistonde har du videobloggat. skulle man kunna få se din outfit nångång, att du står upp och visar vad du har på dig. ( jag är ingen pervo:P är bara nyfiken på din outfit)
3. hur många läsare hade du när du börja blogga och hur många läsare har du idag?
bra blogg! :)
Svar: Shuuuululu Annie! TUNG DU E!!!
1. hmm... för jag orkar inte skriva ner mina känslor och grejer längre, de känns som a waste of time helt ärligt. Plus att så fort ma skriver något börjar folk typ tycka synd om en och grejer, och sånt pallar jag INTE med :P
2. Visst kan jag göra det, jag har funderar på att lägga ut lite såhär dagens outfit :)
3. weeeeeei, när jag började skriva hade jag jävligt mycket faktiskt, tom så det kom fram folk till mig och fråga om jag va kurdi hahaha och jag brukade få mail osv där folk sa att dom tyckte om min blogg..
idag när jag har blivit så dålig på att blogga (känns som jag typ har blivit gammal och mina lillasyster har tagit över min plats) så har jag ca 70 unika läsare per dag.. :)
Tack snygging! ;)
Postat av: anonym
1. Hur gammal e du?
2. Vart bor du?
3. Vilken skola gåru i?
Svar: 1. Jag är 17år och fyller 18 om mindre än ca 4 månader :)
2. Jag bor i en liten håla som vi kallar väsby, unfortunately ;)
3. Jag går andra året på Rudbeckskolan i Sollentuna och läser Sam, Specialutformning. Juridik från början men nu är mitt huvudämne Engelska
Postat av: gulnaz
vilka är dina närmaste vänner?
har du NÅGON hemlighet för din syster? eller har/kan du berätta allt? :)
Svar: 1. Jag har skrivit deras namn lite längre upp :)
2. självklart berättar jag inte ALLT. Det finns ju vissa saker som jag inte berättar för någon. :)
Postat av: Anonym
vad hade du för betyg i svenska när du gick ut nian?
och engelska o so? :p
Svar: Jag hade MVG i svenska, engelska, historia, geografi, samhällskunskap och VG i religion :)
Postat av: Anonym
kan inte du berätta steg för steg hur du fixar dina naglar? :) och visa på bild? :)
Svar: Jo visst kan jag göra det, det kan jag göra när jag skriver om ögonbrynen ;)
Postat av: Anonym
vad hände egentligen mellan dig och adnan? du har skrivit om honom sen din blogg började typ, och nu har du tagit bort alla inlägg om honom. Dina läsare är väldigt intresserade :)
Svar: Jag har inte velat gå in på det här så detaljerat, för det tillhör ändå mitt privatliv. Men kortfattat började han tro på massa lögner min fd. bästa kompis sa om mig och han försökte typ göra hämnd på mig och grejer, och till slut blev det bara för mycket så vi sa hejdå för alltid efter tre fina år
Postat av: Anonym
.Drömjobbet i framtiden, alla kategorier?
.Hemskaste läraren du någonsin haft?
.Ditt finaste minne?
Svar: 1. Först och främst skulle jag ju vilja kunna hålla på med musiken, men det är en dröm som man har i hjärtat liksom och sen har man tur så blir det något utav det.
Jurist är något jag funderat på också, men jag tror nog jag ska plugga engelska på universitetet, kanske plugga utomlands något år :) London eller New York då.
2. Hm... Gud.. skit svårt att komma ihåg :O Jag hade en historia lärare när jag gick i ettan på gymn, hennes lektioner somnade man typ till varje gång :P
JUSTJA!! Min gamla musik lärare på grundskolan som bara gav mig VG pga. att han tyckte att "mina erfarenheter inom musik borde göra så jag kan visa mer än alla andra elever, och därför dömmer han mig inte på samma sätt som han dömmer dom"
Helt sjukt, han tyckte att jag inte ska dömmas efter samma kriterier som alla andra pga att jag "kunde" mer om musik :S hel galen va han..
3. Mitt finaste minne... Jag tror mitt finaste minne är från när jag var liten och sprang i sandlådan och allt jag tänkte på var sanden som jag hade mellan tårna, och jag hade inga bekymmer i världen.
Postat av: S.C
gillar du jihang?
Svar: HAHAHAHAHA ASSO GUD JAG VET ATT DE ÄR SOROOSH ELR SAM! fan va jag hatar er hahahaha de e synd om snubben de räcker fan
Postat av: zikoo
ey! jag såg dig i väsby förra veckan. jag tror inte du minns mig. vi brukade softa förut med sayman och gänget.
såg på msn att du hade frågestund.
har du kille eller? ;) och vad är viktigast, utseende eller personlighet?
Svar: Nej tyvärr asso har lite svårt att komma ihåg namn men kanske de kanske :)
Nope de har jag inte, och självklart är personligheten viktigast :)
Postat av: julia
varför är du så speciell (menar inte på ett positivt sätt)?
varför va du en kickersbrud?
torkar du dig framifrån eller bakifrån när du kissar?
kissar DU i duschen?
varför har du så stor rumpa?
visst saknar du mig?
Svar: 1. För jag e BÄÄÄZT
2. För jag var en störd liten ungdom :P
3. Från sidan.. DEN DU ;)
4. Hela dan varje dag
5. För jag e KURD
6. Mer än allt :(
Postat av: julia
KAN DU SVARA PÅ ALLA FRÅGORNA NU?!
Svar: Ja, det kan jag :D:DD::D:DD

Kommentarer
Postat av: Anonym

TUUUUNGT

2009-12-16 @ 16:27:59
Postat av: julia

äntligen svar! i know u missed me (a) hihihi love u bebe o ja vill faktiskt oxå se dom där videosarna på ögonbryn o naglar.. sätt igång me de

2009-12-16 @ 16:33:45
URL: http://jjullis.blogg.se/
Postat av: Professor Khaled :)

o bäst för dig att du nämner mig .. !

AHH jag vill åxå se hur man gör sina naglar mhihihi. asså på riktigt. hur man gör dom sådär strong enough.. yeah im strong enough to live without you, strooong enough.. brister ut i sång

2009-12-16 @ 23:45:37
Postat av: Daniella A.K.A Bebe HAHAHAHA

mina frågor och svar var bästtttttt!

HHAHAHAHAHA stenhåååååååård! HAHAHAHAHHAA BÄSTAAAAAAAAAAAA!!!

2009-12-17 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0