Drew - Like I Always Do

Jag vet jag vet... Alltid depp låtar. Men det är sååååååååå jag!
Inte depp asso... musiken bara! Jag älskar typiska rnb låtar från lite halvt okända artister som inte får så mkt publicitet och arbete i sina låtar.. inge jävla förutsägbar chris brown och rihanna rnb utan äkta musik som inte blivit så himla.. aa men ni vet! Utan jag snackar claude kelly, atozzio, D.Brown, Jahiem, Jay Sean, J-MF, Joey Moe, Kell, Lil Eddie etc etc.. Jag skulle kunna fortsätta i daaaagar, så behöver ni mer musik tips äre bara att fråga :)
Jag säger godnatt med denna söta låt :)


you are so amazing
you stepped in and saved my life
everytime we are together
my time is yours forever
my world is all yours
i dont wanna end up in your rearview
wanna be someone you can turn to
baby i never wanna lose you
theres nothing i wont do

Kommentarer
Postat av: Ala

denna söta låt som du fick av söta alis :D

2009-12-19 @ 21:17:43
URL: http://mmaamacita.blogg.se/
Postat av: aldiina.

söt låt :-)

2009-12-22 @ 12:06:17
URL: http://alddina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0