K.A.F

Kärlek mellan två personer, två partners sägs vara den starkaste kärleken någonsin. Men jag kan nog komma på något starkare, kärleken mellan två vänner. Det finns få människor jag håller nära mig, men det finns en speciell kille som jag håller allra närmast mitt hjärta. En kille som alltid finns där för mig när jag behöver någon, en kille som visar sin kärlek på de mest subtila men underbara sätten. En kille som får mig att skratta, en kille som får mig att bli helt jävla ursinnig ibland pga. hans seghet. En kille som bara vet. Han känner mig från topp till tå och vet när något är fel. Han vet hur envis jag är och jag tror han är den enda personen som kan få mig att ge in och berätta mina problem hur mycket jag än inte vill. En kille jag kan vara mig själv med, en kille som har blivit min bästa vän.

Du är en person med världens största hjärta tjockis, tvivla aldrig på det. Det finns en anledning till varför du har så många nära, och varför det är så lätt att tycka om dig. Du kan göra mig glad så lätt, och det finns ingen jag känner mig lika bekväm med än med dig. Jag är glad att vi hittade tillbaka till varandra, för jag har ingen aning om hur mitt liv hade sett ut nu utan dig. Allt jag vill är att se dig lycklig. Jag vet att den här vänskapen kommer vara för alltid, Jag älskar dig tjockis.
BH for life <3


Kommentarer
Postat av: Daniella

Ni är fan vänner för livet! Jag älskar er båda. Tillsammans är ni fatsos forever <3

2009-12-29 @ 00:08:59
Postat av: azraaa

sv: hehe okej lå¨ter mysigt :d

jag ska nog på någon tråkig fest >.<

kram =)

2009-12-29 @ 07:45:22
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: Ala a.k.a New Girl

guuucchimuchi!!

2009-12-29 @ 18:55:46
URL: http://mmaamacita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0