KHALOD <3 AKI

nu vill khaled att jag ska skriva om hur mkt jag älskar honom... SO HERE I GO, THIS IS OUR STORY!!
Khaled och jag, vi är goda vänner fastän väldigt olika. ok nej ja skoja bara... OMG VILKET JOBBIGT INLÄGG ATT LÄSA!!!


iaf... Vi har kännt varandra i ca 4 år tror jag, och we are beeeeeeest friends. Han är världens roligaste att vara med, och vi kan prata om allt mellan himmel och jord :) vi känner varandra från tooooopp till tå och därför är vi väldigt bekväma med varandra (some might even say toooo bekväma, hihi u know what i mean) ehm... hans mamma önskar att jag var hennes barn istället för han så man kan säga att hans familj loves me hihihi, och min familj loves him toooo för han äter alltid upp våra rester - en väldigt underbar egenskap hos min älskade.
och för er tjejer... han är KAAAAAAATT och han har världens finaste rumpa (efter mig) men om ni vill haffa så måste jag godkänna er först och främst, så försök inte ens han är för bra för er alla :)

hmm... knas inlägg, ni kanske märker att jag är trött. AJA, INTE SOVDAGS ÄN INTE!! POSSELAINEN!



Kommentarer
Postat av: Abraham

Khaled, du ser ut som en khaytan med ditt hår



Haha driver gulligt skrivet ;)

2009-12-20 @ 19:01:51
Postat av: Anonym

shaytan*

2009-12-20 @ 19:02:10
Postat av: Abraham

shaytan*

2009-12-20 @ 19:02:35
Postat av: aki

hahahaha VISST! han har horn den djävuln

2009-12-21 @ 00:33:22
URL: http://kuurdiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0