tiden rinner rakt ut ur mina händer

Älsklingen jag älskar dig av hela mitt hjärta o ja saknar och tänker på dig lika mkt som stjärnorna utvecklas o blir fler o fler :$
du är konstant i mina tankar ja svär ja älskar dig mer o mer för varje dag o natt som går.
Ditt vackra leende är som en bild i mitt huve som jag inte kan radera.
Jag vill inte ens radera den bilden för just ditt leende ger mig en enormt stor lycka i mitt liv, ditt leende är mitt ljus i mina mörka dagar.
Kommer aldrig sluta älska dig min ängel, ska va med dig till allt stannar i våra liv
Ska va trogen mot dig, ska behandla dig som en prinsessa, vetu vf?
För du är adnans prinsessa.
Du är en del av de som bygger upp mig och gör att jag håller mig stark och levande.
Du är min ögonsten Akar Kadiri!
JAG ÄLSKAR DIG KOKOSBULLÄ <3
Nu är jag äntligen trött och kan sova fastän ja saknar dig gonatt dlakam :$
Älsklingen jag älskar dig av hela mitt hjärta o ja saknar och tänker på dig lika mkt som stjärnorna utvecklas o blir fler o fler
du är konstant i mina tankar ja svär ja älskar dig mer o mer för varje dag o natt som går.
Ditt vackra leende är som en bild i mitt huve som jag inte kan radera.
Jag vill inte ens radera den bilden för just ditt leende ger mig  enorm stor lycka i mitt liv, ditt leende är mitt ljus i mina mörka dagar.
Kommer aldrig sluta älska dig min ängel, ska vara med dig till allt stannar i våra liv
Ska va trogen mot dig, ska behandla dig som en prinsessa, vetu vf?
För du är -----'s prinsessa.
Du är en del av de som bygger upp mig och gör att jag håller mig stark och levande.
Du är min ögonsten Akar Kadiri
JAG ÄLSKAR DIG KOKOSBULLÄ <3

Nu är jag äntligen trött och kan sova fastän ja saknar dig, gonatt dlakam <3

Kommentarer
Postat av: Daniella

saknaden är fan evig.

2009-12-07 @ 23:26:44
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: ritta

Nää nu har jag lust att slå dig akar , med pappas toffla haha!

2009-12-10 @ 16:00:27
Postat av: AKIII

HIHIHIH DU ÄR PAPPAS TOFFLA :d<3

2009-12-10 @ 21:30:37
Postat av: ritta

Hahahahaaaaaaaaa! omg vad jag kommer att slå dig din FJANT!

2009-12-11 @ 16:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0