You wish you had a swagga' like me

Jag älskade jag mitt hår den här dagen, inte för att det syns på bilden men jag hade gjort tuuuusen flätor i ren tråkighet (finns det ens ett sånt ord?).
Jag vill göra något med mitt hår, typ rastaflätor eller något haha men jag skulle aldrig våga! Det har blivit så jävla långt nu och det känns galet tråkigt. Vad tycker ni jag borde göra? Klippa upp det eller klippa det kort? Kanske göra rastaflätor eller färga det? ;) Kom med förslag people!

Ialla fall, min jacka kommer från hm, och jag minns inte hur mycket den kostade, men tror det var runt 250 :-
Tshirten är en lång hängig modell, den är riktigt fin om man har på typ stranden med bikini under. Från GinaTricot tror det var 150 :-
Armbanden köpte jag som ett set på GinaTricot för 200 :-
Och bilden är tagen på en skoltoaleeeett! mys ;)

Kommentarer
Postat av: julia

helt sexig. and i love your hair, just the way it is

2009-12-18 @ 22:45:49
URL: http://jjullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0