Just wanna kick back with a book and a glas of hot chokolate

Jag tror ärligt talat att jag har glömt hur mycket jag älskar att läsa.. Jag har varit en boknörd enda sedan jag va liten, hela livet i stort sätt. Men sedan jag började gymnasiet har jag inte hunnit läsa allt, och NU har jag börjat läsa världens bästa böcker. TWILIGHT SERIEN. Jag kan inte ens börja beskriva med vilken passion Stephenie Meyer har skrivit de här böckerna.. Vilken känsla man får när man läse dem. Ärligt talat, om ni tyckte filmen var bra, kommer ni smälta för böckerna. Herregud alltså, jag är tom på ord. mina vänner är helt patetiska för hela vårt liv har börjat kretsa runt twilight alltså, det är helt galet. Idag lånade jag den andra boken, När jag hör din röst (new moon) och jag vill bara börja läsa den nu nu nu! Den förra boken läste jag på mindre än 24 timmar (haha för mycket fritid) och jag har lovat julia att hon ska få den här innan helgen, det måste jag väl hinna?

Någon som läser böckerna? :)


Kommentarer
Postat av: daniella

hahahahahhaah omg, vi é inte alls patetiska, vi e bara....... jag elskar edward, jag e helt galen i honom =( okej vi kanske e lite patetiska..

2009-02-18 @ 20:37:07
Postat av: kaysa

i'm dumping you man if you go twilight freak on my --.-

2009-02-19 @ 11:01:33
Postat av: Akar

DELLA: vi är FÖR patetiska, men det gör inget.

KAJSA: Well go ahead-.- DUMP ME!!!!?!?!?!??!

2009-02-19 @ 17:17:04
URL: http://kuurdiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0