Has your mother never taught you there's a bullshiter 'round every corner.

*aaattchu* - sorry but im allergic to your bullshit.
- Mr Will Smith, I Robot

Bör inte sanningen komma lättare än en lögn? Eller är det bara jag som tänker helt fucked? Borde det inte vara jävligt svårt för någon att ljuga någon annan rätt upp i ansiktet? För enligt mig är det inte direkt lätt. Men för vissa verkar lögner komma mycket lättare än att bara helt enkelt säga sanningen. Folk verkar inte förstå att man kommer så jävla mycket längre om man bara STÅR för det man gör och tycker, annars varför ens göra det eller ha den åsikten? Är så trött på folk som ljuger är så TRÖTT på folk som inte bara kan lära sig att stå för sina åsikter stå för det dom gör! Snälla vi är inte 10 år längre folk bör ha lärt sig vid det här laget att lögner inte tar dig någonstans. För varje gång du ljuger för mig, så krymper du i mina ögon.

Min tillit till folk är redan helt borta, räcker inte det för dig? Vill du trycka ner mig ännu längre in i marken? För tro mig du kommer inte lyckas. Är inget barn längre, till skillnad från vissa har jag växt upp med åren inte bara fysiskt men även psyiskt. Kommer inte ta ditt skit mer, inte någons och det vet ni alla. Ni är BARN hela bunten, och ni har verkligen för mycket fritid på händerna alltså, helt patetiskt. Inse att livet inte är någon jävla lek, innan det inte ens finns något kvar allt leka med.

Patetiska BARN.

Kommentarer
Postat av: Daniella

så sant, så jävla sant!

2009-01-26 @ 00:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0