hollering from sweden.

yea im back hoes, och jag VEEEEEET jag glömmer inte att lägga in bilderna på my new shit, de va ett jävla tjat. -.- orkar bara inte ta alla bilder just nu.. cuz' im soooooo sick :( min näsa är helt röd, de känns som jag har spikar i halsen och jag hör knappt nånting. sitter här med mössa, luva, halsduk och två tröjor, de knaaaaaas. gick inte till skolan idag första dagen efter lovet, och ska inte dit imorgon heller. men på fredag så skiter jag i, ska till skolan vilket som, annars kommer mamma tvinga mig att vara hemma på kvällen oxå-.- and i refuuuuse to do so.
miss my guurls, cant wait to see y'all and pass on my cold :) hihi. (6)

I know there's something in the wake of your smile..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0