nästa blondinbella, brunettjullis.

haaallå apor, vilken UNDERBAR morgon.. allt som fattas nu är min bobo och ett glas varm choklad :D skulle bett alis laga till mig men hon är i skolan, typiskt. själv har man kompledigt idag pga öppet hus i lördags, men de blir plugg och fika med tjejerna idag vilket som.

my gurlies

i aaaalla fall, skrev detta inlägg för att berätta för er alla om en nybloggerska som kommer bli riktigt STOR. höhö.
börja läsa min älskling julias blogg, det står om allt från hamstrar (marsvin?) till gurkmackor.


http://www.jjullis.blogg.se


älskling jullis

pussar och kramar på er åsnor

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahhaha din apa, du länkade mig :d <3

2009-01-26 @ 11:37:47
URL: http://jjullis.blogg.se/
Postat av: Daniella

hahahahahahha! melvin är en hamster faktiskt, du borde skämmas att du inte vet det än! appas du är azzzzååååhh

2009-01-26 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0