%#!!?¤#%!½

Allvarligt va leker folk? Blir så jäääääääääävla irriterad! Varför leker folk så jävla överlägsna? Varför dömmer alla varandra efter utseendet!? "Jag e fin därför kan jag inte umgås med de som inte är lika fina som mig". SERRRIIIIÖÖÖÖÖST har lust att skjuta folk. Vad gör dig till en så jävla bra person? Att du är fin eller? Du kan va finare än Angelina fucking Jolie om du vill de gör dig inte till en bra människa. Men konstigt nog i den här knullade världen så gör det en omtyckt för någon konstig anledning... Oh är så irriterad så inlägget får absolut 0.0 sammanhängning.
Önskar bara folk kunde börja inse någon gång...

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag fattar exakt vad du menar, synd nog. Känner mig också rätt så pissed off just nu. Livet är skumt min vän, men ensam är du inte

2009-07-04 @ 22:19:30
URL: http://imissyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0