30/08-06

Det hade blivit tre år idag, det fanns bra och dåliga tider, men genom allt så har du lärt mig mycket och för det är jag tacksam. Kan inte hata dig, ogillar dig inte ens. Hoppas du har det bra, och att saker löser sig för dig också. Ska jag vara ärlig? Ja, jag mår faktiskt bättre nu än jag gjorde förr, även om det finns jobbiga tider så kompenserar de bra tiderna de dåliga. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, and this time every year, you can count on that ill be thinking of you.

Mina kära fans. för att jag har varit så dålig med uppdateringen så kommer ni få en samling av VÅRA låtar. En liten tribute till vår tre års anniversary. Enjoy...

Danish - allt jag vill

Adlib - Kom tillbaka


hittade ingen bättre version av den här på youtube tyvärr..
Brian Mcknight - The biggest part of me



Frankie J and Paula Deanda - We're good
Jagged edge - Wifey
Johnta Austin - Joy
Mario Vazquez - Everytime i...
Matt - Nothing at all
Shawn Desman - Let me down easy
Rubben Stuttard - Sorry 2004
Taj Jackson - I think of you
Bobby T - Im missing you
Jeff ft Ced - Vikken göt... ahahaha
Kastro - Ler du så ler jag
Sabo ft Gurmo, Fille och Aleks - Din göt

Kommentarer
Postat av: Daniella

jag vill gråta, seriöst :'( bästa du kunde ha sagt och gjort. jag är så stolt över dig akar, och jag är glad att du är stark.



vill du bada näck med oss sen? kom igen! det blir kul

2009-07-30 @ 13:17:28
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: rittaa

Åh.. har inga ord alltså..

Förstår dig upp till 100% det finns ingen hat längre och de öppna såren stängs för varje dag som går..

Är så stolt över oss



Kom ihåg att de tiderna har lärt oss väldigt mycket och man ska aldrig ångra något för engång i tiden va detta allt som betyde något för oss..



Puss på dig darl , och håll alltid hoppet uppe!

2009-07-30 @ 15:23:06
URL: http://rittaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0