böööörp

Hey gangstas.. Hahah jag vaknade nyss, eller jag steg typ upp nyss... Känns som en depp dag fan den kommer säkert vara helt seg o grejer så jag orkade verkligen inte ens gå upp ur sängen. Sen kände jag hungern så då kände jag fan att jag måste upp (a) Igår kväll var jag hos jullis med jasmin, vi (jasmin OCH julia) gjorde tacos muuums och sen chillade vi lyssna på musik och snacka o lite annat hahaha. Idag tror jag fan jag bara ska vara hemma, känns som de var flera veckor sen jag bara satt hemma och tog det lugnt. Kanske ska plugga lite på körkortsteorin också.. jaallaafaall, foood nu :D 

bye hoes

Kommentarer
Postat av: Daniella

hahahaha, vem fan vaknar klockan 5? DU ÄR SICKKKKKKKKOOO!

men det är bra!

2009-07-23 @ 19:25:05
URL: http://imissyou.webblogg.se/
Postat av: julia

haha TACK jag gjorde oxå maten

2009-07-23 @ 19:30:43
URL: http://jjullis.blogg.se/
Postat av: akar

haha absolut älskling

2009-07-23 @ 23:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0