Harry?!... Siiiir?

Hej idioter, förlåt för dålig uppdatering, har verkligen inte varit på humör.. Igår gick jag och Dani på Harry Potter 6 premiären, den va så jävla bra. Och stämningen i biosalongen gjorde allt så mycket bättre ;) Vi gick därifrån med en Harry poster yeey :D Men sen gav jag bort den på tåget hahah.
Jag och daniella hade fucking otursdag igår asso allt som kunde gå snett gick snett, först hon tappar sin lur i vattnet så den fucka ur. Sen på tåget hon prövar sitt kort i två andra telefoner, det gick inte. Hon köpte nytt kort de gick inte heller i telefonerna. Jag prövar hennes kort i min lur, då gick den inte o sättas på :S RIIIIKTIG knas. Tillslut funkade hennes nya kort i en av hennes andra telefoner, men min lur funka fortf inte. Hon gav mig en av telefonerna hon hade, och som tur va funkade mitt kort i den. Men nu har jag en gammal sony ericsson som e fett seg hahahaha HELT SKÖN! me love.
Köpte ett svart nagellack igår som gör så mina långa naglar ser ut som häxnaglar, me love that too.

Jallafall idag kom kära kusin shaw hit för jag skulle fixa hennes ögonbryn, vi åt mat och sen plundra hon vår garderob som vanligt -.- iaf vi fick två tröjor hihi. Senare ska jag träffa Della för att ta några grejer... Hmmm, inte så mycket mer att säga iaf, sååå CIAAOOO RAGAZZI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0